2014年12月12日 星期五

日出讚美詩(台文)


日出金燦燦
滿有喜樂氣力
人的界限打破
溶入上帝無限
溶佇光明愛痛

前我心神肉體倒佇世間
受傷受壓無邊黑暗
今我起來面容有光
親目看祢所造
奇妙美麗穹蒼


用心用靈獻上全人爲祭
感謝恩典慈悲好意
造我識我時刻同行
愛我無離備辦至好
永遠無限愛無窮盡

The golden Sun is rising
with power of joy.
It breaks our boundary
into Gods infinity
and the unlimited love.

I have lied down in this world,
wounded and alone in the darkness.
Now I stand up in your light,
to see the heaven you had created .

So I thank you for the grace and good will,
and offer my life for you.
For you have created me and know me
and walk with me all the life
With your endless love you are my company.


沒有留言:

張貼留言